Pages

Schakozue Entry (起こる )♥

My photo
Let's spread the love while killed the hatred :)♥

Tuesday, March 19, 2013

Part 1 vs Part 8.

Assalamualaikum.

Finally...!(buat muka anonymous troll yang cacat teruk tu) Aku dah berada di semester yag terakhirrrr. Jgn jeles uolls, iolls dah nak practical *practical je ponn, hewhew *_*
Happy la, happy, happy. Sebab lepas ni dah boleh kerja, kumpul duit banyak-banyak, kumpul asset berbillion-billion, kawen dengan putera raja *okay yang tu berangan :P*.
From all this while, kenangan dekat Unisel ni adalah kenangan yang paaaling manis bersulamkan pahit yang pernah aku alami semenjak umur aku menginjak dewasa. Dari sem satu yang penuh dengan warna-warni kehidupan berkawan, dan masuk sem dua yang aku baru nak mula serius study dan sem-sem selanjutnya aku makin bertambah matang dalam soal kehidupan. Cacian, umpatan, fitnah, makian, sepakkan dan kawasan-kawasan yang sewaktu dengannya banyak mengajar aku untuk kuat mengharungi hidup. And up to this point,aku berjaya menjadi seorang yang kuat! macam powerpuffgirl *kuangkuangkuang

So! apa-apa pon aku akan berusaha untuk manghabiskan dan menamatkan semester terakhir aku dengan jayanya. Cewahh. Hahaa. Good is never easy and easy is never good. Jadi kalau kita betul-betul nakkan sesuatu tu, try as hard as we can to get it. Right? Walaupun aku banyak buat kesilapan dulu, tapi tak penting siapa kita dahulu , yang penting siapa kita di masa hadapan. Masa depan kita, kita yang kena rancang, dan dengan izin Allah, In shaa Allah, kita berupaya untuk mendapatkannya. Suatu ketika dahulu, aku seorang yang paling tidak pandai untuk manage pasal hidup aku sendiri, tapi sekarang aku dah berjaya. Itu pon dengan bantuan si dia, dan dengan izin Dia :) And life gets hard as we get older. And as we get older, we got to get be mature no matter what. Jadi kawan-kawan, doakan saya berjaya dalam hidup yee. Remember that whatever had happen between us sejak sem satu sampai lah sem lapan nie, I'll keep our memories in mind. Just the sweet one ;)

Peace ;) XOXO. <3

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...