Pages

Schakozue Entry (起こる )♥

My photo
Let's spread the love while killed the hatred :)♥

Monday, February 25, 2013

Di antara beribu bintang.


Maafkan aku yang selalu menyakitimu
Mengecewakanmu dan meragukanmu
Tersedar aku bila kamu yang terbaik
Terima aku, mencintai aku apa adanya

Di antara beribu bintang
Hanya kau lah yang paling terang
Di antara beribu cinta
Pilihanku hanya kau sayang

Takkan ada selain kamu
Dalam segala keadaanku
Cuma kamu ya hanya kamu
Yang selalu ada untukku

Maafkan aku yang selalu menyakitimu
Mengecewakanmu dan meragukanmu
Tersedar aku bila kamu yang terbaik
Terima aku, mencintai aku apa adanya

Di antara beribu bintang
Hanya kau lah yang paling terang
Di antara beribu cinta
Pilihanku hanya kau sayang

Takkan ada selain kamu
Dalam segala keadaanku
Cuma kamu ya hanya kamu
Yang selalu ada untukku

*nyanyi ~

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...